israel flag
ברוכים הבאים למרכז הכלב והאדם!
המרכז האקדמי הגדול בישראל ללימודי אילוף כלבים, כלבנות טיפולית והכשרת כלבי שירות!
ההרשמה לקורס כלבנות טיפולית מחזור אוקטובר 42 החלה!
ההרשמה לקורס מאלפי כלבים בכירים בעיצומה!

מה עושים אם הגור לא עושה צרכים בחוץ

מה עושים אם הגור לא עושה צרכים בחוץ - מרכז הכלב והאדם

הרבה פעמים יש עניין שהגור לא רוצה לעשות צרכים, לא משנה כמה יורדים, עדיין ממשיך להתאפק כשיוצאים, וכשחוזרים הביתה, הגור עושה איפה שנח לו.

הטעות הנפוצה ביותר היא לצאת לטיולים ארוכים מדי, להתרחק מהבית, ויש המון גירויים כמו מכוניות משאיות, ועוד, שגורמים לגור לא לעשות צרכים בגלל שיש המון גירויים שמפריעים, תחשבו על עצמינו, האם יהיה לנו נח לעשות במקום רחוק מהבית וחשופים למקומות שאנחנו לא מכירים?

יורדים סמוך לבית, אם יש חצר, אפשר להתעזר, קרוב לבניין, למצוא סביבה שקטה באזור הקרוב לבית, לא חייב להיות מקום עם קקי או פיפי של כלבים שלא נסכן את בריאותו של הגור, למצוא את הסביבה השקטה והרגועה, ולתת לו את הזמן לרחרח, אם עשה במקום מסוים, להגיע לאותו מקום ולעשות את אותו דבר, פשוט להניח את הגור ולתת לו לרחרח, והוא יעשה.

לפעמים גורים פשוט לא עושים צריכים כשיוצאים איתו, מתאפקים, כנראה רגישים יותר, הגור צריך להרגיש בטוח כשהוא נמצא בסביבה שהוא עושה פיפי או קקי. אנחנו צריכים לייצר לו את המקום הבטוח הזה, בדרך כלל בסביבה הקרוב לבית. וכמובן אפשר לזרז את הצרכים.

איך עושים את זה, שלב ראשון ניתן לו לרחרח ולחקור את האזור, אם הוא לא בכיוון שלעשות צרכים, אנחנו עוברים למשחק מעניין, או פקודות משמעת בסיסיות בכדי שיתנו לגוף שלו פעילות וכך זה יזרז לו את הצרכים בחוץ. אפשרות נוספת לקחת את הפדים או את העיתונים ששמתם בבית , להיות עם הגור, לחכות איתו, אם לא תהיו סובלניים, הוא יחזור הביתה ויעשה איפה שהכי נח לו ובטוח לו. אופציה נוספת זה לקחת קערית מים, וללכת למקום הבטוח שבחרתם, לעבוד איתו, לשחק איתו, לתת לו לשתות, ואז משחק ובסוף הוא יעשה את הפיפי או הקקי שם.

למה הגור שלנו אוהב לעשות את הצרכים שלו על מצע מסוים,

אם הגור שלכם עדין ורגיש, כנראה שיחפש כל הזמן יחפש מצע כמו רצפה וככל שהוא יותר בטוח בעצמו הוא יחפש מצע יותר נספג. לכן אם אתכם רואים שהגור שלכם מחפש רצפה, קחו אותו למטה לאזור מרוצף ובהמשך הוא יעשה על מצע רך יותר כמו דשא. גורים שממש מתעקשים, קחו לכם חצי יום, ותעבדו איתו במקום מסוים בחוץ רגוע ושלו, תעבדו איתו על משחק, קחו מים, ובסוף הוא יעשה בחוץ.

אהבתם? שתפו את החברים והמשפחה!

מאמרים שאולי יעניינו אותך בנוסף

מרכז הכלב והאדם - לוגו

צריכים עזרה מנציג?
רוצים לשמוע פרטים נוספים?
לא תספיקו להגיד ‘הב הב
והמומחים שלנו יחזרו אליכם!

מרכז הכלב והאדם - לוגו

צריכים עזרה מנציג?
רוצים לשמוע פרטים נוספים?
לא תספיקו להגיד ‘הב הב
והמומחים שלנו יחזרו אליכם!

דילוג לתוכן